måndag 7 juni 2010

Städa städa varje måndag också varje jul...

Idag är det städ- och pysseldag. Självklart har jag mitt prickiga förkläde som gör allt klädvikande och fönstertvättande mer angenämt. Märks det att jag älskar prickigt? Förklädet har en ögla så att man kan hänga en handduk där.




Tänkte smita ner till soprummet och knycka två träramar som står där. IKEA-ramar med ett blommotiv uppspänt på duk, som jag ska ta bort och ersätta med något annat någon gång... Måste passa på innan sambon kommer hem, för jag lyckades inte riktigt övertala honom att det var en jättebra idé med fler tavlor. (Det står ungefär en sådär fem tavlor på kö i förrådet som vi inte har satt upp...)

1 kommentar:

  1. Va kul att hitta hem till dig :) Världens finaste förkläde ju - du blir årets snyggaste städtant!! För min del var det nog rätt att sy ett till den diskande sambon istället, men jag kanske borde ha ett själv också!

    SvaraRadera