söndag 18 juli 2010

En hel dag utan dans

Kom hem med tanken om att sy en skopåse. Idén var enkel: en tub som man delar av på mitten med ett fack för varje sko. Men så började jag krångla till det - "kanske borde man ha en plats för vattenflaskan också, och någonstans att lägga nycklarna". Nu får skorna nästan inte plats.... men så har jag ju också ganska stora skor...
Nästa gång ska jag prova att hålla mig till grundidén.



Får se vad det blir av den här, den kan ju användas till annat och av någon annan. Undrar om den är stor för lill-Emma...?

Hittade ett tyg som jag har glömt att jag hade, kanske blir det en kjol inom kort.


1 kommentar:

  1. Superidé, även om den blev för liten. Det där att hitta den korrekta balansen mellan den första inspirationen och perfektionsförsöken senare är inte alltid enkelt!

    SvaraRadera